Home   Účetnictví   Vedení účetnictví

Vedení účetnictví

Systém vedení účetnictví

Svěřte nám své účetnictví a věnujte se své práci. To myslíme skutečně vážně a doslovně. Neztrácejte drahý čas studováním legislativních změn a novelizací. Studujte svůj obor a vedení účetnictví přenechte nám.

Outsourcing vedení účetnictví v našem provedení pro Vás znamená, že budeme navzájem v neustálém kontaktu. Při své práci využíváme nejmodernější technologie, komunikovat s vámi tedy budeme online přes SQL a client server. Co to pro Vás znamená? Časovou a finanční úsporu. Vždy budete v obraze, kdykoliv budete potřebovat znát přesný stav svého firemního účtu, momentální příjmy či výdaje. S těmito aktuálními informacemi můžete dále pracovat při rozvoji své firmy, jejím směřování a hledání řešení dílčích i komplexních úkolů.

Díky online komunikaci s námi máte do svého účetnictví nonstop přístup, vše přehledně vidíte, žádná aktivita není duplicitní. Šetříme vám tak peníze i stejně drahý čas. Maximálně také snižujete rizika, která reálně existují při vedení účetnictví indoor. Naši účetní mají potřebnou a neustále aktualizovanou kvalifikaci, v případě nutnosti jsou ihned zastupitelní. Naše pojištění pokryje případné lidské pochybení.

 

VARIANTA I.


Tato varianta vedení účetnictví je vhodná pro malé a střední podnikatele, kteří jsou si vědomi nutnosti vedení účetnictví řádně a v předem daných termínech, kladou velký důraz na zpracovaná účetní data a potřebují s nimi co nejrychleji pracovat.
Základním principem této varianty je napojení klienta on-line na náš server, kde má veškerá účetní data ihned k dispozici. Tento způsob vedení dostává rychlost spolupráce na rovinu rychlosti s indoor účetními. Další výhodou této varianty je možnost vedení agend klienta ( např.: kniha došlých faktur, vydávání faktur a jejich evidence, sledování závazků a pohledávek, adresář dodavatelů a odběratelů, atd.) přímo v našem systému a není třeba dublovat některé činnosti a samozřejmě se tím i podstatně snižují provozní náklady. Outsourcing vedení účetnictví není tedy podmíněn lokalitou Praha, sídlem naší společnosti.

Při této variantě není nutné fyzicky předávat všechny účetní dokumenty, protože většina dat je v elektronické podobě a v této podobě se také účtují. za námi do Prahy přijeďte na konzultaci o vedení účetnictví nikoliv s doklady k vedení účetnictví za účelem předání. Další nespornou výhodou tohoto systému je objem zpracovávaných dat. V současné době zpracováváme i dvě společnosti mající každá cca 1.000 účetních dokladů denně.
Při zajištění technických požadavků a parametrů na uskutečnění této varianty Vám bude naše technická podpora plně k dispozici a samozřejmě zajistíme i bezplatné školení Vašich uživatelů systému pro vedení účetnictví. Samozřejmostí je vysoká ochrana Vašich dat včetně možnosti nastavení úrovně přístupů pro Vaše zaměstnance.

Výhody outsourcingu vedení účetnictví:

  • Není třeba hledat kvalifikované zaměstnance
  • Nemusí se zajišťovat jejich neustálé vzdělávání
  • Není třeba sledovat legislativní změny
  • Úspora při nákupu drahého účetního systému a jeho aktualizace
  • Nemusí se zajistit technická podpora systému
  • Přičemž není dán velký důraz na požadované vzdělání a praxi
  • On-line přístup k účetním datům
  • Naši kvalifikovaní zaměstnanci vyřeší každý problém
  • Možnost využití našich daňových poradců, právníků a auditorů

Co musí klient zajistit:

  • Spolupráci s našimi IT při připojení k našemu serveru
  • Připojení databázových systémů k našim programům ve spolupráci s našimi IT
  • Zajistit osobu, která bude komunikovat a zajišťovat účetní data a písemnosti pro naši společnost – přičemž není dán velký důraz na požadované vzdělání a praxi

VARIANTA II.


Jedná se o základní formu spolupráce mezi účetní firmou a zákazníkem. Celá spolupráce je postavena na osobním předávání originálů či kopií daňových dokladů prostřednictvím osobních schůzek či poštovní služeb.

Tato varianta je vhodná pro malé a začínající podnikatele, kteří nemají velký objem účetních dokladů a nekladou velký důraz na rychlost zpracování a zasílání účetních reportů. Navštívit nás může v našem sídle v Praze.

Výhody této varianty:

  • Možnost řešení vzniklých problémů přímo na místě při osobním jednání
  • Důkladná kontrola ze strany klienta všech předávaných dokumentů

Nevýhody této varianty:

  • Větší reakční doba vedení účetnictví
  • Není možné praktikovat u více daňových dokladů
  • Veškeré doklady a písemnosti zůstávají v sídle účetní firmy
  • Není možný on-line přístup do účetnictví

VARIANTA III.


Tato varianta je vhodná pro malé a střední podnikatele, kteří požadují vedení účetnictví v kancelářích své společnosti, na firemních počítačích a na jejich softwaru. Tuto formu vedení účetnictví pochopitelně nenabízíme pouze v Praze, naše působnost je po celé republice.

Základním principem této varianty je docházení našich specialistů v domluvených časových intervalech do sídla klienta a vedení účetnictví na jeho prostředcích.

Výhody této varianty:

  • Veškeré doklady a písemnosti zůstávají v sídle klienta
  • Okamžitý přístup do účetnictví
  • Možnost řešení vzniklých problémů přímo na místě
  • Dá se řešit jako mimořádná situace

Nevýhody této varianty:

  • Větší finanční náročnost ze strany klienta (pořízení SW, HW, prac. místa, atd.)
  • Nutnost zajištění technické podpory