Systém vedení účetnictví:
Ke každému našemu zákazníkovi přistupujeme individuálně a jsme si vědomi, že každý klient má jiné nároky a představy o outsourcingu (i částečném) své účetní agendy. V současné době naše společnost nabízí 3 základní systémy vedení účetnictví. Tyto systémy a metody se samozřejmě dají navzájem kombinovat.
VARIANTA I.
Tato varianta je vhodná pro malé a začínající podnikatele, kteří nemají velký objem účetních dokladů a nekladou velký důraz na rychlost zpracování a zasílání účetních reportů.
VARIANTA II.
Tato varianta je vhodná pro malé a střední podnikatele, kteří jsou si vědomi nutnosti vést účetnictví řádně a v předem daných termínech, kladou velký důraz na zpracovaná účetní data a potřebují s nimi co nejrychleji pracovat.
Základním principem této varianty je napojení klienta on-line na náš server, kde má veškerá účetní data ihned k dispozici. Tento způsob vedení dostává rychlost spolupráce na rovinu rychlosti s indoor účetními. Další výhodou této varianty je možnost vedení agend klienta ( např.: kniha došlých faktur, vydávání faktur a jejich evidence, sledování závazků a pohledávek, adresář dodavatelů a odběratelů, atd.) přímo v našem systému a není třeba dublovat některé činnosti a samozřejmě se tím i podstatně snižují provozní náklady.
Při této Variantě není nutné fyzicky předávat všechny účetní dokumenty, protože většina dat je v elektronické podobě a v této podobě se také účtují. Další nespornou výhodou tohoto systému je objem zpracovávaných dat. V současné době zpracováváme i dvě společnosti mající každá cca 1.000 účetních dokladů denně.
Při zajištění technických požadavků a parametrů na uskutečnění této varianty Vám bude naše technická podpora plně k dispozici a samozřejmě zajistíme i bezplatné školení Vašich uživatelů. Samozřejmostí je vysoká ochrana Vašich dat a možnost nastavení úrovně přístupů pro Vaše zaměstnance.
Výhody outsourcingu účetnictví:
- Není třeba hledat kvalifikované zaměstnance
- Nemusí se zajišťovat jejich neustále vzdělávání
- Není třeba neustále sledovat legislativní změny
- Nemusí se nakupovat drahý účetní systém a jeho aktualizace
- Nemusí se zajistit technická podpora systému
- Není dbán velký důraz na technické vybavení
- On-line přístup k účetním datům
- Naši kvalifikovaní zaměstnanci vyřeší každý problém
- Možnost využití našich daňových poradců, právníků a auditorů
Co musí klient zajistit:
- Spolupráci s našimi IT při připojení k našemu serveru
- Připojení databázových systémů k našim programům ve spolupráci s našimi IT
- Zajisti osobu, která bude komunikovat a zajišťovat účetní data a písemnosti pro naši společnost – není dbán velký důraz na vzdělání a praxi
VARIANTA III.
Tato varianta je vhodná pro malé a střední podnikatele, kteří chtějí vést účetnictví v kancelářích své společnosti, na firemních počítačích a na jejich softwaru.
Základním principem této varianty je docházení našich specialistů v domluvených časových intervalech do sídla klienta a vedení účetnictví na jeho prostředcích.
Výhody této varianty:
- Veškeré doklady a písemnosti zůstávají v sídle klienta
- Okamžitý přístup do účetnictví
- Možnost řešení vzniklých problémů přímo na místě
- Dá se řešit jako mimořádná situace
Nevýhody této varianty:
- Větší finanční náročnost ze strany klienta (pořízení SW, HW, prac. Místa, atd.)
- Nutnost zajištění technické podpory
- Nutnost zajištění aktualizací SW
Mzdové účetnictví
Mzdové účetnictví je jedna z nejcitlivějších oblastí každého podnikatele. Je vždy brán velký důraz na kvalitu zpracování a na ochranu dat. Naše společnost nabízí kompletní vedení účetní a personální agendy s důrazem na již výše zmíněné parametry. Zejména se snažíme o individuální přístup ke každému klientovi a dbáme velký důraz na kvalitu odvedené práce a ochranu jeho choulostivých dat a informací. Nemalým podmětem pro změnu systému vedení mzdové agendy a přechodu k outsourcingu této oblasti je mimo jiné i neustále se měnící předpisy v této oblasti a velké riziko chyby způsobení lidským faktorem.
Samozřejmostí a součástí našich služeb je i vysoká pojistka profesní zodpovědnosti, která kryje veškerá rizika spojená s našimi službami.
Co je podstatou naší činnosti a co nabízíme a tím Vám ušetříme Vaše starosti:
- Zajištění mzdové účetní
- Vedení personalistiky
- Zajištění SW a jeho aktualizace
- Sledování legislativních změn a implementace do praxe
- Pomoc při kompletaci podkladů pro zpracování mezd
- Samotné zpracování mezd ( všechny druhy pac. Poměrů a úvazků)
- Zpracování, distribuce a archivace veškerých mzdových výstupů
- Zpracování mzdových reportů
- Export dat do účetnictví
- Rozesílání výplatních pásek dle požadavků klienta
- Ochrana dat
- Komunikace se zaměstnanci
- Komunikace s úřady
- Účast na kontrolách
Daňový servis
Našim klientům zajišťujeme kompletní daňový servis včetně zastupování při jednání s úřady i případné zastupování při soudních sporech.
Všichni klienti mají k dispozici naší help-line, kde mohou po celou pracovní dobu využívat našeho poradenství. Samozřejmostí je odpovídání na dotazy v písemné formě.